Tuesday, August 30, 2011

Malam raya


Macam biasa, berakhir nye Ramadan bermula nya Syawal ~  Banyak kot memories puase tahun nii :D bole kate puase xrase pape kot. haha dah biase dari kecik kan.. yg ponteng puase tu mintak2 ganti lah. tu la, kecik2 xnak blaja puase dah merane ;p kalo yg uzur tu laen cite la kan ? hee
okee, back to the point. Malam raye tahun ni kurang sikit mercun. cos sume kilang kat siam tu kena serbu. time ktrg pegi beli mercun tu seller tu ckap sume mercun yg tahun lepas nye.. jadii price up la sikit. huh~ aku xbeli, abg aku beli.. 5 kotak plak tuu. mmbazir betul lah budak nii, mercun bola tahun lepas aku nye blom xabis maen haha maen yg tu je laa.. buat ape mmbazir nak beli laen. abis kan duit jee hahaha malam tu sume mcm balas membalas mercun mcm kat atas tu :D time kecik2 dulu ktrg fight gune mercun bola jee. skang dah maju, fight yg besa sikit baru gempak hahaha mmg lawa gile ah. tambah2 plak sume cousin , anak sdre , makssdre and sume adee lah haha best gile ah mlm tu..
thats all aku dapat citer, lengoh jari nihh ;p

Advice : kepada kanak2 jangan maen merun. xpasal2 raye xde jari. aku xpe dah besa :P

No comments:

Post a Comment