Tuesday, August 9, 2011

Tooth Treatment

fyi, muke aku xde la mcm nie.
Pagi pagi lagi gigi aku wat hal-.- tengah sahur tu tetibe gigi aku patah err.. sakit ke? xpon haha
naseb baek xtetelan gigi haha kalo x , sahur makan gigi la aku pagi tu :D
actually aku ambek tooth crown treatment , korang tau x ? xtau lu pikir sendiri haha
sakit la jugak treatment tu , bedarah abis gigi aku kena mesin yg halus lagi tajam tu haha

example jarum.. xbesa sangat pon
dah la before tu aku kena cocok ngan jarum jangan maen besa lagi, ase mcm kena sengat ngan lebah je.
tu example jarum doc gune tuk cocok aku err. xde la besa sangat. time kena tu mmg ase nak lompat and lari jee.. hak hak . xsakit pon xsakit pon ;p
Lepas treatment tu mmg happy ah, lawa kot gigi aku hahaha.. Sakit nye masih aku kenan :)
Yang fadhil xpuas ati nye doc tu lupe janji nak jumpe kul bape. korang tau x? aku call die smlm then die ckap 'kul 1130 pagi esok awak pegi klinik , oke?'  esok kan hari nye aku pegi la klinik, kul12 baru aku sampai..
Ingat kan aku yg lambat, tengok2 doc tu pon xsampai lagi ishhh. bebulu aku dibuat nye..
Aku pon call doc, ade ke patot doc tu cakap die XINGAT-.-'' sakit jiwa aku dibuat nye.. sabo jela aku nie, biase dah org kalo dah tua.. but yg tambah kan bulu hidung aku nye die ckap kul2 baru bole jumpe and die bagi reason "awak tu laki, saye pompuan. xelok beduan lam klinik" aiyooo... naek abis bulu roma aku nie hahaha..  ingat aku tegile2 sangat kat die. *jahat. Nak jadi doc sangat weckks :p

p/s: Jage lah gigi korang elok2, don be like me, oke ?

No comments:

Post a Comment