Wednesday, August 17, 2011

Usha panas !


Sorang dhobit memang bajet gile2 ah, memang ktrg sume xpuas aty a ngan die. Dah la ajk asrama, yg ktrg xtahan nye bajet samseng aa.. mentang2 la sume ustz backup die, nak mampos awal ah budak uh. smalam before aku balek skola sempatt lagi aku usha panas kat budak uh. mmg xpuas ati, muke skema gile2 bajet samseng siottt ! bodos ! After that, die prasan aku usha panas kat die. aku mmg nak kasi die prasan pon :D saje nak cari pasal~ Ade ke patot ngan muke skema , pakai spek and suare skema bajet gengster haha cakap 'mg xpuas aty gapo ngan aku?' hahaha memang tegelak pecah perot aku time tu. bengong nye olang :D pastu aku blah wat bodoh jee.. mcm la die brani sangat nak gadoh ngan aku, cakap je lebih.. tapi aku pon xnak gadoh gak, sbb tu aku usha je hahaha kalo x dah lame aruah budaks tu;p *poyo siott ! hahaha XD Die tu form5 dah,mybe taon depan xde dah kot.. xtegelak mane aku taon depan haha
dah dah panjang gile aku ngumpat heee... Aku xpuas ati ngan die je.. kalo die bace its better ~ hak hak !

No comments:

Post a Comment