Tuesday, January 3, 2012

2012


arini hari first skolah. agak bosan, takde cikgu masok. yg masok just guru kelas. tu pon kejap je. mase aku melayang cmtu je-,- bukan nak wat pape. cm bagi jawatan ke haihh

okey, aku wat post ni for 2012. agak delayed sikit. malas doe nak blogger. Fb aku pon jarang2 je aku bukak.

What determination for this year ? =D

aku nyer ummm, No play2 lagi kalo bab study, SPM beb ..! and aku sorry awal2 lagi pasal redak kalo aku tak ambek kesah. cikgu bising kot pasal redak, ramai ponteng klas. keje pon xbuat. tambah2 guru kelas aku taon nii. takde harapan mane dah nak aktif redak. suruh budak2 jelahh haha evil 3:)
ape lagi ek ? haa pasal asrama.. aku dah check out !!! haha malas malas ! asrama cm bab* . study pon susa.aku ni bukan jenis rajin jalan pegi kelas.. kat rumah pon aku duk lam bilik je.
status aku skang.......... i`m NOT single haha aku dah confident:) bagi support ya ? ;)
nak jadi lebihh peramah, ramai kot cakap aku sombong, senanye tak. muke aku ni ego sikit. fyi FR pemalu . haha tahpape kan. mmg aku dari kecik lagi cmtu. umi aku bgtau kat aku. time kecik2 dulu aku selalu je menyorok blakang umi aku kalo ade org xkenal dtg or pg mane2 hahaha xD sengal....

tu sume azam aku tuk 2012 :) tolong sangat2 doa kan aku bejaya. aku serious ni, tolong masok kan aku lam doa korang ya ? mekasih. hanya Allah dapat balas jasa korang.

selamat taon baru and selamat blaja...... tuk yg bekeja selamat jugak haha jage anak dan istiri baek2. ade malasah pape ingat besabar. sume bende bole settle kalo besabar :)

love 2012 :D

No comments:

Post a Comment