Tuesday, December 13, 2011

Forgive me, pleasseee


Comelkan kucing b`gaduh, but people faighting isn`t beautiful. Aku gaduh with someone special for me. Pasal text lani. Aku main main je actually xtau plak die ambek serious. Then ktrg gaduh sampai la mulot aku pon jadi laser, sume jenis ayat ah aku bagi, sebab aku mintak maaf banyak kali dah kot, sampai xleh control prasan aku. Makin truk ktrg gaduh -..- then aku pikir balek, kesal gile kot, awat bodoh sangat aku nii. pastu aku mintak maaf again. harap die maafkan aku. tu last msg aku, dah 3hari ktrg gaduh. Each time aku tengok hp aku ade msg tak. aku b`harap sangat die reply msg aku and maafkan aku. kalo ade msg masok cepat cepat aku tengok, but it was not the msg that I would expect :(                    ~please forgive me~ 


ps : Sedangkan Nabi yang mulia ampunkan umatnya, ni kan pula kita manusia yang hina.

No comments:

Post a Comment