Thursday, November 3, 2011

Jomheboh

Minggu lepas ade jom heboh kat kelantan. best la jugak tapi panas doh--'' org ramai gilax. biase la jomheboh kan. bukan selalu ade pon. actually, Usop wilcha paling lawak lah hari tu haha xhabis2 dengan perangai weird die tuh haha 
ok, nak cite sikit kat krg.. ade akak nii, juall baju jomheboh. die paggil aku then ddie cakap ''awak pakai baju nii lagi smart'' amboii akak, nak pujuk org beli baju tu pon  agak2 aa.. dahh la kuat.. mau xmalu aku nih..
yg aku tekejut kat jomhebohh fasya sanda. haha die pakai tudung beb ! xpenah aku tengok haha tapi lawa la jugakk.. ramai nak mampos org tengok fasya. memang  xsempat la kalo nak begamba dengan die. bia laa.. aku bukan minat sangat pon minah tuu;p
malam tu aku and the geng tengok konset sixth sense. best gilaa. konset dengan album same jee.. mmg gempak ah.. selalu kalo konset ddengan album laen kot.. heee

No comments:

Post a Comment