Tuesday, September 6, 2011

raya is over ?

psst , i think raya not over yet. bia pon dah start skolah, haha ramai kot pikir raya dah tamat cos start skola. kat skola pon ade je jamuan raye kan ? haa kire raya la jugak tu hak hak. nti kat skola ade jamuan jemput ah cikgu makan kat clas krg. bole minta duit raye :D remember this, buat muka seposen tauu. insyAllah dapat XD xdapat buat penat je buat muke ;p aku pon xmasok ostel lagi nii, skola pon xpegii :D dah 3Ari aku pontem skola *demam raya* hek hek ingat nak pegi jamuan raya jee. hee nak makan puas2. lanyway skola xblaja kot mgu petame nii  *agak agak je* arini aku kompem dah kena pegi ostel. umi aku dah potpet2 sbb pontem skolA haha its okey la. drg kat ostel tu pon mybe rindu aku, aku pon rindu drg jugak haha aku ingat kawan la ;p  okey laa. gua chow dulu u guys ~ xsaba nak pegi ostel nii. *sejak bile ?* :D 

selamat hari raya again, maaf kalo ade salah silap dari hujun rambut hingga hujung kaki :)

No comments:

Post a Comment